Актуални новини

Най-младите актьори с дебюти във „Всичко наопаки или Наопаки всичко”

 

 

Екатерина Георгиева Нено Койнарски

Екатерина Георгиева, завършила НАТФИЗ в класа на Ивайло Христов, е приета след последния кастинг в състава на Варненската трупа.

Във „Всичко наопаки или Наопаки всичко” тя ще дебютира в ролите на Жената на Сганарел и Циганка. „Харесва ми, че за разлика от други театри, Варненският театър прави кастинги.

Това е хубаво предизвикателство и най-добрият начин трупите да бъдат живи, а актьорът да се чувства специален и нужен”, споделя младата актриса. И продължава: „Молиер ми е любопитен със сатирата, която използва като оръжие срещу абсурдите на действителността и заради която остава интересен и непреходен в класиката. Моята героиня, Жената на Сганарел, няма свое собствено име, което я прави универсална - тя може да бъде всяка една жена.

 

Тя е пример за претенциозност, суета, високомерие и т.н. в същия дух.

Това, което ме вълнува в представлението, е липсата на адекватна комуникация. Хората не се изслушват, преценяват нещата само от своя гледна точка и така попадат в абсурдни ситуации, които самите те сътворяват от глупост.”

 

Нено Койнарски, завършил НАТФИЗ в класа на проф. Пламен Марков, също влиза след успешен кастинг във Варненската трупа.

В ролята на Леандър той също ще дебютира във „Всичко наопаки или Наопаки всичко”.„Моят герой Леандър”, разказва той, „е влюбен в красивата Сели (Ина Добрева), също както и съперникът му Лели (Теодор Папазов). Леандър е по-самоувереният от двамата.

Заслепен от гордостта и егоцентризма си, той смята, че всичко му е позволено - едно олицетворение на младия човек, който си мисли, че светът започва с него.Лели е по-неувереният, по-крехкият, по-добрият, но така или иначе двамата задължително успяват да провалят всички планове на Маскарил за спасението на тяхната Сели.

Харесвам ролята си, защото чрез нея мога да се надсмея на абсурдните желания на младите влюбени, от които и аз понякога страдам.
Бидейки в стилистиката на Молиер ми е забавно да проверявам нивото на нерационалност в поведението на човек.

Търся пътищата, по които без подигравка към персонажа, бих могъл да го защитя.Предизвикателството се състои в това да съживя онази неподправена детска инфантилност, която лесно се губи.”